שלטי תלת מימד

אנחנו נמצאים בעיצומו של עידן המידע, כך שכל אדם נחשף למידע רב 24/7 כולל מידע פרסומי ושיווקי. למעשה, אם יש לכם עסק ואתם רוצים לבלוט מול המתחרים – אתם צריכים לעשות את זה על כל המשתמע מכך – כלומר לבלוט, גם מבחינה פיזית. 

אז איזה מזל יש לכם, כי כיום ניתן ליצור שלטי תלת מימד שמבליטים כל עסק מבחינה ויזואלית ושיווקית כאחד. אפקט תלת המימד מתקבל באמצעות חיתוך לייזר, ואקום פורמינג או עיבוד שבבי בהתאם לחומר הגלם שממנו עשוי השלט – פרספקס, אלומיניום, נירוסטה, פליז, פי.וי.סי ועוד.

וזו רק ההתחלה

למעשה, זה לא הסוף, כי ניתן ליצור באמצעות תלת מימד אותיות שונות ולהוסיף להם תאורה, הן תאורה פנימית והן תאורה חיצונית. גם כאן הבחירה עצומה, כי למשל ניתן לבחור בין אותיות נפרדות ובין אותיות מחוברות, ניתן לבחור את סוג התאורה (לד או ניאון) ועוד.

האמת היא שכיום שלטי תלת מימד מאפשרים ליהנות ממגוון של סגנונות עיצוביים, אבל אנחנו ממליצים לא ללכת לאיבוד ולהיצמד לעיצוב המוכר של העסק, לדוגמא, לא להחליף לוגו. כמו כן, אנחנו ממליצים להתאים את השלטים לאופי של העסק, לצורך העניין – אם תרצו להוסיף תאורה, קחו בחשבון שזה מתאים רק לעסקים שפועלים בלילות.

אל תלכו לאיבוד. תעקבו אחרי השלטים הנכונים – לכם.

אמנם ההיצע והאפשרויות בתחום של שלטי תלת מימד הוא כמעט בלתי מוגבל, אבל כמו בכל דבר גם כאן מומלץ להגדיר מראש מטרות פרסומיות ולהיצמד לתקציב. בנוסף, כדאי לזכור שגם שלטי תלת מימד הם שלטים לכל דבר ועניין, ולכן עליכם לעמוד בתקנות הרישוי ובדרישות בתחום הבטיחות.

שלטי תלת מימד מוגדרים כשלטי חוצות לכל דבר ונדרש מהם לעמוד בתנאי המשתנים של האקלים, למשל רוח, שמש, גשם וכו'. בתחום הבטיחות תמיד עדיף "להיזהר מאשר להצטער" במיוחד כשמדובר בשם של העסק שלכם, על כל המשתמע מכך. 

וטיפ לסיום

התאימו את שלטי התלת-מימד לאסטרטגיה הפרסומית של העסק שלכם ותיהנו מכל היתרונות: בולטות מול המתחרים ופרסום יעיל 24/7. ותמיד, התאימו את השלט לעסק שלכם ולא להיפך.

 כי עם כל הכבוד לתלת-מימד – פרסום צריך להיות יעיל ולא פרסום לשם פרסום.

Made with b&w logo
Open chat
היי, כאן גלינה מדפוס רשת. אשמח לעזור