מיתוג חוץ ופנים

אולי יפתיע אתכם לדעת ששילוט אתרי בניה הוא הרבה יותר מורכב ממה שנדמה לכם. האמת היא שזהו אחד מסוגי הפרסום המורכבים ביותר כי בניגוד לסוגי שלוט אחרים, פה נדרשת התייחסות לתנאי השטח הקשים באתר הבניה ולא רק לדרישות גרפיות ו/או כלכליות.  למעשה, שילוט אתרי בניה צריך לעמוד בו זמנית וסימולטנית ב-3 פרמטרים:

  1. השתלבות באתר הבניה מבחינה אסתטית ופיזית
  2. התמודדות עם תנאי מזג האוויר באתר הבניה, למשל גשם, שמש, רוח וכו'.
  3. עמידות לכל אורך הבנייה. 

 

וזה לא הסוף

אולי תתפלאו, אבל כל שילוט באתר בניה הוא מיוחד במינו ומותאם לכל אתר בניה באופן ספציפי, למשל מבחינת גודל, גרפיקה, דרישות תקציביות ומגבלות גיאוגרפיות. עם זאת, ההשקעה נחשבת למשתלמת כי שילוט באתר בניה נחשב ליעיל מבחינה פרסומית, למשל הוא יכול לפרסם את פרויקט הבניה, את הקבלן, את היזם וכל בעל מקצוע אחר.

עם זאת, פרסום זה נחשב יעיל רק כאשר הוא נעשה בצורה אסתטית שתורמת למקום. מכיוון שאתרי בניה נחשבים למקומות מלוכלכים ומכוערים, השלט צריך להסוות זאת ולתרום למקום מבחינה ויזואלית, למשל באמצעות הצגת פרויקט הבניה כפי שייראה בעתיד. כלומר, שילוט אתרי בניה צריך בו-זמנית גם להסתיר את ההווה וגם לרמוז על העתיד לבוא, כך שהוא מהותי ביותר לכל פרויקט בניה.

למעשה, שילוט באתרי בניה הוא ככל פרסומת אחרת  אבל ייחודו טמון בעצם הימצאותו באתר בניה. הודות לחשיבותו הרבה יש לשקול בכובד ראש את המיקום של שילוט באתרי בניה, למשל על גדר הפרויקט כגדר איסכורית או כגדר מדברת, על מנוף, על משרד המכירות ובכל מקום אחר שתמצאו לנכון להציבו מבחינה שיווקית.

הכו את המומחים

הודות למורכבות של שילוט אתרי בניה מומלץ ורצוי לפנות לבעלי מקצוע שמתמחים בשילוט זה. בעלי המקצוע יידעו להתאים לכם את השילוט מכל הבחינות לעיל, לרבות גרפיקה, גימור, גודל, נתונים גאוגרפיים וכמובן מגבלות תקציביות. בנוסף, הם יתאימו את השילוט בהתאם לצרכים ולדרישות הפרסומיות שלכם והכל באופן אישי כי כאמור – כל שילוט באתר בניה הוא יחיד ומיוחד.

Made with b&w logo
Open chat
היי, כאן גלינה מדפוס רשת. אשמח לעזור