הדפסה על שמשונית

האם ידעתם שהדפסה על שמשונית היא הפתרון האידיאלי לשילוט חוץ כמו כרזות, אירועים ושילוט על משאיות? הסיבה לכך טמונה בחומר הויניל שממנו עשויה השמשונית שעמיד בפני פגעי מזג האוויר השונים כמו גשם, שמש, רוח ועוד.

למעשה, אפילו ניתן לשטוף את השמשונית במים ובסבון מבלי לגרום לה או להדפסה לנזק כלשהו. בנוסף, ניתן להוסיף לשמשוניות טבעות מתכת או שרוולים המאפשרים את תליית השמשונית. תלייה זו מאפשרת לשמשונית הגנה נוספת מפני קריעה, למשל הודות לרוח עזה וכו' ועל כך בהמשך. אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא ולגלות כל מה שרציתם לדעת על שמשוניות .

למעשה, הודות לפלאי הטכנולוגיה כיום ניתן להדפיס כמעט כל דבר על שמשוניות, למשל תמונות, לוגואים, רקעים ועוד כיד הדמיון הטובה ובהתאם למטרות השיווקיות ולדרישות שלכם בתחום הפרסומי. לכן, לא משנה אם אתם קבלני בניין, בעלי משאית או מארגנים אירוע – שמשונית היא הפתרון עבורכם.

האמת היא שכיום השמשוניות הן הדבר החם ביותר בתחום פרסום החוצות מסיבה אחת – ניתן לפרסם בהן כמעט הכל בכל גודל. כמו כן, כאמור ניתן לתלות את השמשונית בשתי דרכים:

  • לתלות אותה עם חבלים באמצעות טבעות מתכת 
  • לעשות שימוש בשרוולים ולתלות את השמשונית על עץ או מתכת.

אולי תתפלאו אבל כל אחת מהאפשרויות האלו משפיעה גם על הגימור של השמשונית. למעשה, כיום ניתן לבחור בין מבחר גימורים של השמשונית והכל תלוי (תרתי משמע) אך ורק בכם. האמת היא שכיום שמשוניות הן עולם ומלואו ולכן מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע.

אם גם אתם מעוניינים בפרסום באמצעות שמשוניות אתם מוזמנים להכות את המומחים. המומחים יוכלו להתאים לכם את השמשוניות מבחינת גודל, מחיר, גרפיקה, גימור ואפשרויות תלייה – הכל לפי הדרישות והצרכים שלכם בתחומי הפרסום והתקציב.

אולי תתפלאו לדעת אבל כיום הדפסה על שמשוניות זולה להפליא ושווה לכל נפש וכיס. בנוסף, בהתחשב בעובדה שהדפסה זו מחזיקה מעמד שנים רבות בתנאי חוץ זו השקעה משתלמת במיוחד. אתם מוזמנים ליצור קשר ודבר אחד בטוח – אתם תהיו מופתעים לטובה.

Made with b&w logo
Open chat
היי, כאן גלינה מדפוס רשת. אשמח לעזור